هیچ اختلافی با دپارتمان داوری و شخص عسگری ندارم
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 

فریدون اصفهانیان: 15 روز است عسگری را ندیده ام

رئیس کمیته داوران گزارشی که امروز در یکی از روزنامه های ورزشی صبح منتشر شده را کاملا کذب دانست و گفت: من 15 روز است که تهران نیامده ام و بدین ترتیب عسگری را ندیده ام. چطور می توانم یکی دو روز پیش در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال با وی درگیر شوم؟

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته داوران در این باره گفت: من 15 روز است که زنجان هستم و تهران نیامده ام. 15 روز پیش برای رسیدگی به پرونده باشگاه پرشان زنجان به تهران و کمیته انضباطی آمده بودم.دیداری هم با کفاشیان و نبی داشتم اما اصلا در دفتر رئیس فدراسیون با عسگری رئیس دپارتمان داوری دیداری نداشته ام که بخواهم مقابل رئیس فدراسیون فوتبال با وی بر سر میزان افزایش حق الزحمه داوری درگیر شوم. البته من به همان 15 روز پیش به دپارتمان سر زدم و عسگری و غیاثی و سلیمانی را دیدم و خیلی دوستانه با هم صحبت کردیم.اما چیزهایی که در گزارش نوشته شده کذب محض است و من برای این روزنامه ورزشی واقعا متاسفم که در روز روشن دروغ می نویسد.

اصفهانیان ادامه داد: من بارها گفته ام که داوران فوتبال قشر زحمتکش جامعه فوتبال هستند و باید به وضعیت آنها رسیدگی شود. درگفت و گو با رسانه ها هم قبلا گفته ام که حق الزحمه باید افزایش یابد اما جدیدا در این باره نه با رئیس فدراسیون و نه با عسگری بحثی نداشته ام. جملاتی که در این گزارش آمده است واقعا من را متعجب کرده چرا که حتی یک کلمه از این جملات بین من و کفاشیان و عسگری رد و بدل نشده است. من به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از شخص رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال می خواهم که این ماجرا را پیگیری کنند چرا که رسانه ها باید با صداقت اتفاقات ورزش را پوشش دهند نه اینکه چنین اتفاقاتی بیفتد.

رئیس کمیته داوران در پایان گفت: من با عسگری و دپارتمان داوری هیچ اختلافی ندارم و از پتانسیل موجود در داوری کشور برای رشد و توسعه اش استفاده خواهیم کرد. روز 21 تیرماه هم در مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی داوری لیگ برتر حضور خواهم داشت و بر همه برنامه ها و تست ها و دیگر مسایل نظارت خواهم داشت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان